BUTTON BADGES UNTUK KENDURI KAHWIN


"MUSIM KENDURI sudah kembali !, ..Kami nak cari button badge buat kenangan..."

BUDAK rewang pon kalau diberi button badge pasti mereka rasa dihargai dan seronok.. dalam setiap kenduri, budak rewang memainkan peranan penting. Beri mereka button badge setiap satu.
---
Akhirnya kerajaan telah membenarkan bilangan tetamu tanpa limit, asalkan ada penjarakan sosial dan ikut SOP. InsyaAllah rakyat Malaysia sentiasa berdisiplin.
---
ADA tiga sebab kenapa setiap kenduri mesti orang akan dapatkan button badges, PERTAMA : bagi mudah kenal (terutama anak-anak) yang mana saudara mara mereka, dan orang luar pon boleh tahu apa pertalian mereka dengan pengantin. KEDUA : sebagai buah tangan kenang-kenangan, maklumlah bukan selalu kita buat kenduri. KETIGA : kos tak mahal dan cute..!
---
KALAU saudara mara dapat button badge setiap sorang dan letak pula nama dan pangkat sudah tentu ada timbul perasaan dihargai dan bangga dan kenduri pon jadi happening.
---
Selain sebagai cendera hati, kami juga buat button jenis KEYCHAIN, untuk jenis keychain ini sesuai di beri kepada tetamu VIP. atau pon cendehati untuk program makan-makan, ataupun seminar.
---
ADA SATU lagi cara kreatif iaitu menggunakan button badges sebagai cabutan bertuah, kami pernah terima tempahan meletakkan nombor bagi setiap button.
---
PASAL DESIGN, serah pada kami, kami ada template dan boleh juga kalau nak tempah design sendiri, atau anda ada referal, kami boleh bantu editkan tanpa upah design pon.
---
OK, untuk meletakkan nama bagi setiap button, anda hanya perlu sediakan list nama. letakan bilangan bagi setiap nama, dan pastikan anda double check sebelum hantar.
---
URUSAN design , lebih selesa kita urus di WASAP, sebab senang nak nego dan hantar gambar.
---
PROSES dia tak lama. biasanya kami siapkan dalam masa sehari sahaja kecuali lah tempahan yang banyak melebihi 500pcs.
---
UNTUK buat tempahan ada dua cara, samada anda TEMPAH di Shopee atau anda Direct ke Wasap...
---
---
INI LINK KE WASAP ;

Catatan Popular